Retail Personality - authentic and successful
Verlag | av edition |
Auflage | 2020 |
Seiten | 240 |
Format | 24,2 x 30,7 x 2,6 cm |
Gewicht | 1666 g |
ISBN-10 | 3899863291 |
ISBN-13 | 9783899863291 |
Bestell-Nr | 89986329A |
Was haben der Pariser Chocolatier und Bildhauer Patrick Roger, die Macher des angesagten Osloer Modelabels NorwegianRain, T-Michael und Alexander Helle mit dem Stuttgarter Optiker Andreas Kraft gemeinsam? Sie alle glauben an die Magie und Anziehungskraft gut gestalteter Geschäfte.Mehr noch - als Unternehmer haben sie ihre Läden zum Botschafter ihrer Marke, ihrer Philosophie und Produkte zu machen. Das Buch ist eine Entdeckungstour zu ausgefallenen Retail-Hotspots weltweit. Interessante Persönlichkeiten, die zum Thema Shopgestaltung und Warenpräsentation einen relevanten Beitrag leisten, stehen im Fokus.
Klappentext:
What do the Parisian chocolatier and sculptor Patrick Roger, the makers of the trendy Oslo fashion label Norwegian Rain,T-Michael and Alexander Helle have in common with the Stuttgart optician Andreas Kraft? They all believe in the magic andallure of well-designed shops. And that is not all - as entrepreneurs, they must make their shops the ambassadors of theirbrand, philosophy and products. The book is an exploratory tour of offbeat retail hotspots worldwide. The focus is on interesting personalities who make a relevant contribution to the topic of shop design and product presentation.Marc Heikaus is the owner of Heikaus Group, a Swabian family enterprise with around 50 employees, is active throughout-Europe as a general contractor and supplier for turnkey ready shop design, combining design and innovation of the highestquality.